Skip to the main content

Preliminary communication

Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole

Luka Bogdanić orcid id orcid.org/0000-0002-0572-7845 ; Rockefellerova 45, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 376 Kb

page 35-47

downloads: 685

cite


Abstract

U ovom članku prikazuju se i vrednuju doprinosi značajnoga talijanskog mislioca s kraja 19. i početka 20. stoljeća, Antonija Labriole, o filozofiji odgoja. Labriola je u svojim kasnim djelima znatnu pozornost posvetio problemima edukacije. Afirmirajući sokratovsku metodu poučavanja, on je zadaću edukacije prvenstveno odredio kao učenje kritičkog mišljenja, a u realizaciji te zadaće posebnu je važnost pridao filozofiji.

Keywords

Antonio Labriola; filozofija; pedagogija; edukacija; princip dijaloga; morfološko

Hrčak ID:

51747

URI

https://hrcak.srce.hr/51747

Publication date:

30.3.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 1.604 *