Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole

Luka Bogdanić orcid id orcid.org/0000-0002-0572-7845 ; Rockefellerova 45, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 376 Kb

str. 35-47

preuzimanja: 685

citiraj


Sažetak

U ovom članku prikazuju se i vrednuju doprinosi značajnoga talijanskog mislioca s kraja 19. i početka 20. stoljeća, Antonija Labriole, o filozofiji odgoja. Labriola je u svojim kasnim djelima znatnu pozornost posvetio problemima edukacije. Afirmirajući sokratovsku metodu poučavanja, on je zadaću edukacije prvenstveno odredio kao učenje kritičkog mišljenja, a u realizaciji te zadaće posebnu je važnost pridao filozofiji.

Ključne riječi

Antonio Labriola; filozofija; pedagogija; edukacija; princip dijaloga; morfološko

Hrčak ID:

51747

URI

https://hrcak.srce.hr/51747

Datum izdavanja:

30.3.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.604 *