Market-Tržište, Vol. 20 No. 2, 2008.
Pregledni rad
Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom
Ariana Nefat
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Nika Paus
; Pakom d.o.o.
Sažetak
Susreti s uslugom predstavljaju osnovicu korisnikove percepcije usluge u smislu kvalitete, vrijednosti i zadovoljstva. U radu se istražuju sastavnice susreta s uslugom koje imaju utjecaja na zadovoljstvo korisnika. Između više čimbenika koji određuju zadovoljstvo korisnika uslugom, veliki značaj ima kvaliteta usluge koja je vezana uz njezina obilježja. No, izravan uvid u razloge koji susret s uslugom čine zadovoljavajućim ili nezadovoljavajućim daje tehnika ključnih (presudnih) događaja, gdje se uzroci ne/zadovoljstva prije svega razlikuju ovisno o tome radi li se o interpersonalnom kontaktu ili kontaktu s tehnologijama. Za korisnikovo ne/zadovoljstvo presudna je pojavnost usluge koja uključuje ljude, proces i fizičku pojavnost. Njihov se utjecaj ne može promatrati zasebno nego u međudjelovanju tijekom pružanja usluge, a najsnažnije utječu pri susretu s uslugom licem u lice koji ima obilježja kazališne metafore. Unatoč mogućem visokom zadovoljstvu korisnika nakon obnavljanja usluge, poduzeća prije svega trebaju težiti izvrsnom izvršenju susreta s uslugom od prvog puta.
Ključne riječi
susret s uslugom; zadovoljstvo korisnika; kvaliteta usluge; pojavnost usluge; obnavljanje usluge
Hrčak ID:
53069
URI
Datum izdavanja:
29.12.2008.
Posjeta: 4.757 *