Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Odrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom

Ariana Nefat ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Nika Paus ; Pakom d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 179 Kb

str. 195-210

preuzimanja: 2.288

citiraj


Sažetak

Susreti s uslugom predstavljaju osnovicu korisnikove percepcije usluge u smislu kvalitete, vrijednosti i zadovoljstva. U radu se istražuju sastavnice susreta s uslugom koje imaju utjecaja na zadovoljstvo korisnika. Između više čimbenika koji određuju zadovoljstvo korisnika uslugom, veliki značaj ima kvaliteta usluge koja je vezana uz njezina obilježja. No, izravan uvid u razloge koji susret s uslugom čine zadovoljavajućim ili nezadovoljavajućim daje tehnika ključnih (presudnih) događaja, gdje se uzroci ne/zadovoljstva prije svega razlikuju ovisno o tome radi li se o interpersonalnom kontaktu ili kontaktu s tehnologijama. Za korisnikovo ne/zadovoljstvo presudna je pojavnost usluge koja uključuje ljude, proces i fizičku pojavnost. Njihov se utjecaj ne može promatrati zasebno nego u međudjelovanju tijekom pružanja usluge, a najsnažnije utječu pri susretu s uslugom licem u lice koji ima obilježja kazališne metafore. Unatoč mogućem visokom zadovoljstvu korisnika nakon obnavljanja usluge, poduzeća prije svega trebaju težiti izvrsnom izvršenju susreta s uslugom od prvog puta.

Ključne riječi

susret s uslugom; zadovoljstvo korisnika; kvaliteta usluge; pojavnost usluge; obnavljanje usluge

Hrčak ID:

53069

URI

https://hrcak.srce.hr/53069

Datum izdavanja:

29.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.105 *