Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke

Dubravka Sinčić Ćorić orcid id orcid.org/0000-0002-1834-5491 ; Ekonomski fakultet-Zagreb
Nataša Kurnoga Živadinović orcid id orcid.org/0000-0002-0055-7752 ; Ekonomski fakultet-Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 125 Kb

str. 68-79

preuzimanja: 1.431

citiraj


Sažetak

Marketing općeg dobra obično se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali njegovu porastu. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.

Ključne riječi

marketing općeg dobra; marka koja podupire marketing općeg dobra

Hrčak ID:

53082

URI

https://hrcak.srce.hr/53082

Datum izdavanja:

8.7.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.188 *