Market-Tržište, Vol. 21 No. 1, 2009.
Prethodno priopćenje
Utjecaj odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke
Dubravka Sinčić Ćorić
orcid.org/0000-0002-1834-5491
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Nataša Kurnoga Živadinović
orcid.org/0000-0002-0055-7752
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Sažetak
Marketing općeg dobra obično se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali njegovu porastu. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.
Ključne riječi
marketing općeg dobra; marka koja podupire marketing općeg dobra
Hrčak ID:
53082
URI
Datum izdavanja:
8.7.2009.
Posjeta: 3.188 *