Market-Tržište, Vol. 21 No. 1, 2009.
Prethodno priopćenje
Utjecaj odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke
Dubravka Sinčić Ćorić
orcid.org/0000-0002-1834-5491
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Nataša Kurnoga Živadinović
orcid.org/0000-0002-0055-7752
; Ekonomski fakultet-Zagreb
Sažetak
Marketing općeg dobra obično se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali njegovu porastu. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.
Ključne riječi
marketing općeg dobra, marka koja podupire marketing općeg dobra
Hrčak ID:
53082
URI
Posjeta: 2.048 *