Skip to the main content

Review article

Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija

Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Catholic Faculty of Theology, University of Split


Full text: croatian pdf 340 Kb

page 310-332

downloads: 2.483

cite


Abstract

Članak fokusira medijsku pedagogiju u području interesa
medijske didaktike te ima zadaću osvijetliti neke kriterije izbora i
skicirati načine korištenja medija u vjeronauku/katehezi, poklanjajući
pri tome posebnu pozornost metodičkom radu s mrežom (internetom),
filmom, (pop ili rock) glazbom, videom i s umjetničkim reprodukcijama.
Članak se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu autorica skicira vrste,
uloge i obilježja medija i medijski posredovane komunikacije, kao
i ciljeve medijske pedagogije u području vjeronauka i kateheze. U
drugome dijelu navode se kriteriji izbora i predlažu se neke metode
korištenja gore navedenih medija u vjeronauku/katehezi.

Keywords

medijska pedagogija; medijska didaktika; medijska kompetencija u vjeronauku/katehezi; mreža; televizija; film; video; glazba; slikovna didaktika

Hrčak ID:

59351

URI

https://hrcak.srce.hr/59351

Publication date:

7.10.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 3.865 *