Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija

Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 340 Kb

str. 310-332

preuzimanja: 2.655

citiraj


Sažetak

Članak fokusira medijsku pedagogiju u području interesa
medijske didaktike te ima zadaću osvijetliti neke kriterije izbora i
skicirati načine korištenja medija u vjeronauku/katehezi, poklanjajući
pri tome posebnu pozornost metodičkom radu s mrežom (internetom),
filmom, (pop ili rock) glazbom, videom i s umjetničkim reprodukcijama.
Članak se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu autorica skicira vrste,
uloge i obilježja medija i medijski posredovane komunikacije, kao
i ciljeve medijske pedagogije u području vjeronauka i kateheze. U
drugome dijelu navode se kriteriji izbora i predlažu se neke metode
korištenja gore navedenih medija u vjeronauku/katehezi.

Ključne riječi

medijska pedagogija; medijska didaktika; medijska kompetencija u vjeronauku/katehezi; mreža; televizija; film; video; glazba; slikovna didaktika

Hrčak ID:

59351

URI

https://hrcak.srce.hr/59351

Datum izdavanja:

7.10.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.443 *