Skip to the main content

Market-Tržište , Vol. 33 No. 2, 2021.

  • Publication date: 12.01.2022.
  • Published on HRČAK: 12.01.2022.

Table of contents

Full text

Editorial preface (page 127-128)

Uvodnik (page 127-128)

Đurđana Ozretić Došen
Editorial


Gamifikacija i konkurentnost poduzeća: analiza komercijalnih banaka (page 129-147)

Powel Maxwell Worimegbe, Temitope Mariam Worimegbe, Oyinlola Akinyede
Preliminary communication


Ishodi percipirane kvalitete koji se odnose na online prodavaonicu: empirijski dokazi (page 149-164)

Alexander Joseph Ibnu Wibowo
Preliminary communication


Doprinosi snimanja funkcionalnom magnetskom rezonancijom istraživanju tržišta: prepreke i perspektive (page 185-203)

Maja Vujičić, Bruno Grbac, Vladimir Mozetič
Original scientific paper


Svjesnost, stavovi i kupovina hrane s oznakama kvalitete u Sloveniji (page 205-219)

Sabina Krsnik, Karmen Erjavec
Preliminary communication


Važnost dimenzija konstrukta zemlje podrijetla u izgradnji marke destinacije (page 221-238)

Zoran Krupka, Mateja Mirt, Đurđana Ozretić Došen
Preliminary communication


IN MEMORIAM Professor Emerita Mira Marušić (page 239-243)

Darko Prebežac
In memoriam, Obituary


Visits: 10.267 *