Skip to the main content

Preliminary communication

KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA

Hüseyin Ünlü ; Aksaray University, School of Physical Education and Sport
Mustafa Karahan ; Aksaray University, School of Physical Education and Sport
Latif Aydos ; Gazi University, School of Physical Education and Sport
Mutlu Öner ; Mustafa Germirli Anatolian Seminary High School, Kayseri, Turkey


Full text: croatian pdf 186 Kb

page 169-187

downloads: 583

cite

Full text: english pdf 186 Kb

page 169-187

downloads: 442

cite


Abstract

Cilj ove analize je istražiti stavove koje strani učenici koji pohađaju srednju školu u Turskoj imaju prema nastavi tjelesnog odgoja u odnosu na turske studente. Uzorak u ovome istraživanju sastoji se od 437 učenika. Od tog broja 325 učenika dolazi iz 34 različite zemlje, a 112 učenika je turske narodnosti. U analizi se kao instrument za prikupljanje podataka koristila „Ljestvica stavova prema nastavi tjelesnog odgoja“. Za analizu podataka koristila se deskriptivna statistika, dok je nezavisni t-test korišten za usporedbu stavova prema nastavi tjelesnog odgoja među turskim i stranim učenicima. Analiza je otkrila da sudionici u ovome istraživanju imaju pozitivne stavove prema nastavi tjelesnog odgoja, a kod usporedbe stavova turskih i stranih učenika postoji značajna razlika.

Keywords

ljestvica stavova; razlika prema narodnosti; razlika u stavovima; učenici srednjih škola

Hrčak ID:

72411

URI

https://hrcak.srce.hr/72411

Publication date:

30.9.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.355 *