Transition, Vol. 13 No. 28, 2011.
Professional paper
MARKETING KOMUNICIRANJE U FUNKCIJI USPJEŠNE PRODAJE
Fahrudin Fehrić
; Sveučilište „Vitez“ u Travniku
Darijo Jerković
; Sveučilište „Vitez“ u Travniku
Abstract
Uspješno komuniciranje sa kupcima, percepcija njihovih osobnosti i potreba je ključ novih marketinških shvatanja. U eri globalizacije i informatizacije koja rezultira sve jačom informiranosti kupaca kao i sve većim njihovim zahtjevima spram prodavača, postavlja se pitanje kako kreirati komunikaciju sa kupcima koja će rezultirati ne samo prodajom već i zadovoljstvom potrošača kao krajnjim ciljem. Rad je fokusiran na analizu svih elementa marketing komuniciranja u prodajnom procesu, trenutnim predožbama BiH privrednih subjekata o marketing komuniciranju, kao i preporukama autora kako organizirati i kanalizirati komunikaciju sa potrošačima u cilju obostranog zadovoljstva.
Keywords
diferenciranje; prodajni proces; prodajno osoblje; marketing komuniciranje
Hrčak ID:
75286
URI
Publication date:
27.12.2011.
Visits: 4.618 *