Professional paper
Mišljenje i stavovi učitelja o darovitim učenicima
Abstract
U ovom radu se ispituje mišljenje 69 učitelja iz triju osnovnih škola o redovnom školskom programu, programima za darovite te darovitim učenicima općenito, uvjeti rada s darovitima te potreba za dodatnom edukacijom i sredstvima. Pokazalo kako učitelji identifikaciju darovitih učenika, raditi s njima te kako im nedostaj edukacija o darovitosti, darovitim učenicima i radu s darovitima. Najveći dio učitelja se slaže s time kako školski udžbenici te plan i program rada nisu prilagođeni darovitima stoga su im potrebni dodatni programi u malim grupama unutar redovne škole. Istaknuta je potreba za dodatnim financijskim sredstvima za rad s darovitima i dodatnom edukacijom.
Stavovi o darovitim učenicima su neutralni, a o programima za darovite su pozitivni. Učitelji su zadovoljni pojedinim aspektima predmeta koji predaju te je to zadovoljstvo povezano s stavovima o darovitima i o programima za darovite. Stavovi o darovitima su pozitivniji što je veće zadovoljstvo udžbenicima i opremljenošću škole, a manje zadovoljstvo dodatnom opremom.
Keywords
daroviti učenici; mišljenje i stavovi; mišljenje i stavovi učitelja o darovitim učenicima; edukacija o darovitosti; programi za dorovite
Hrčak ID:
82339
URI
Publication date:
31.3.2010.
Visits: 2.939 *