Skip to the main content

Review article

STANJE I RAZLIKE U KURIKULUMU NASTAVE TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE U NEKIM EUROPSKIM ZEMLJAMA

Elida Ružić ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Rijeka
Marko Badrić ; OŠ Jabukovac, Zagreb
Ivan Prskalo ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 559 Kb

page 442-459

downloads: 1.185

cite


Abstract

Rad je pregled, analiza i usporedba kurikuluma te planova i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama. Usporedba se odnosi na definirane glavne ciljeve obvezatne nastave tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnom i srednjo¹kolskom obrazovanju te na zastupljenost nastave tjelesne i zdravstvene kulture u tjednom rasporedu. Pregledom stanja u kurikulumima nekih europskih zemalja zaključuje se da je primarna orijentacija na razvitku motoričkih sposobnosti, promociji zdravlja kroz tjelesnu aktivnost i svakodnevno vježbanje kao paradigma zdravog življenja. Razvidna je i velika razlika među zemljama u zastupljenosti tjednog broja sati redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture.

Keywords

tjelesna i zdravstvena kultura; glavni ciljevi; kurikulum; program; tjedni broj sati; komparacija europskih zemalja

Hrčak ID:

82807

URI

https://hrcak.srce.hr/82807

Publication date:

15.10.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.471 *