Informatologia, Vol. 39 No. 3, 2006.
Professional paper
Odnos knjižnice u komunikaciji sa korisnicima
Ivo Tokić
Abstract
Knjižničari danas imaju naglašenu marketinšku potrebu predstavljanja vlastitog rada. Knjižnicu je potrebno učiniti vidljivom u njenom okruženju, knjižničare predstaviti sposobnima zadovoljiti brojne informacijske potrebe korisnika i afirmirati pozitivne odlike struke. Stalna rubrika u kvalitetnom znanstveno-stručnom časopisu omogućava knjižničarima priliku za informiranje i edukaciju te oblikovanje pozitivnog stava prema knjižnicama i knjižničarstvu općenito. Veći je broj knjižničara pozvanih na suradnju uočio ove značajke te su, uz pozitivne reakcije čitatelja i korisnika, predstavili svoje knjižnice i ostale korisne informacijske sadržaje stručnoj i znanstvenoj javnosti.
Keywords
specijalizirane knjižnice; marketing; izdavaštvo; časopisi
Hrčak ID:
9248
URI
Publication date:
25.9.2006.
Visits: 1.730 *