Skip to the main content

Review article

ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA

Vesna Nosić ; Gimnazija


Full text: croatian pdf 206 Kb

page 463-473

downloads: 9.158

cite


Abstract

Rad je prikaz priprave i izvođenja nastavne jedinice Ispravak školske zadaće u okviru nastavnog predmeta hrvatski jezik u nastavnom programu gimnazija. Nastavna tema nalazi se u predmetnom području jezično izražavanje. Priprava i izvedba nastavne jedinice sadrži sljedeće elemente – nastavna tema, nastavna jedinica, broj sati, ključni pojmovi; obrazovna postignuća; tip, ciljevi i zadaće (obrazovne, odgojne, funkcionalne, komunikacijske) nastavnog sata; metodički sustav; nastavna sredstva, pomagala, oblici, postupci i metode;
unutarpredmetna i međupredmetna korelacija te struktura i trajanje pojedinog dijela nastavnog sata. Prikaz izvedbenog dijela nastavne jedinice sadrži pjesmu nekadašnjeg učenika gimnazije o školskoj zadaći, elemente po kojima je trebalo napisati esej, esej jednog
učenika i analizu eseja, jezične i stilske pogreške iz školskih zadaća (školskih eseja) cjelokupnog razrednog odjela s rješenjima, značajke uspješno napisanog eseja i zadatak za domaću zadaću. Nastavni sat, osmišljen različitim oblicima i metodama, potaknuo je zainteresiranost učenika na aktivan rad. Jezična naobrazba učenika (poznavanje
pravopisne norme i gramatike) bila je povezana s pisanim izražavanjem – oblikovanjem eseja kao tekstovne vrste.

Keywords

analiza; ispravak; jezična pogreška; stilska pogreška; školski esej

Hrčak ID:

98699

URI

https://hrcak.srce.hr/98699

Publication date:

8.3.2013.

Article data in other languages: german

Visits: 10.859 *