Preliminary communication
Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja
Huseyin Uzunboylu
; Near East University
Cigdem Hursen
; Near East University
Full text: english pdf 794 Kb
page 177-204
downloads: 488
cite
APA 6th Edition
Uzunboylu, H. & Hursen, C. (2013). Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 177-204. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/111356
MLA 8th Edition
Uzunboylu, Huseyin and Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. Sp.Ed.3, 2013, pp. 177-204. https://hrcak.srce.hr/index.php/111356. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Uzunboylu, Huseyin and Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education 15, no. Sp.Ed.3 (2013): 177-204. https://hrcak.srce.hr/index.php/111356
Harvard
Uzunboylu, H., and Hursen, C. (2013). 'Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), pp. 177-204. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/111356 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Uzunboylu H, Hursen C. Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 December 27];15(Sp.Ed.3):177-204. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/111356
IEEE
H. Uzunboylu and C. Hursen, "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja", Croatian Journal of Education, vol.15, no. Sp.Ed.3, pp. 177-204, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/111356. [Accessed: 27 December 2024]
Full text: croatian pdf 794 Kb
page 177-204
downloads: 1.250
cite
APA 6th Edition
Uzunboylu, H. & Hursen, C. (2013). Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 177-204. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/111356
MLA 8th Edition
Uzunboylu, Huseyin and Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. Sp.Ed.3, 2013, pp. 177-204. https://hrcak.srce.hr/index.php/111356. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Uzunboylu, Huseyin and Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education 15, no. Sp.Ed.3 (2013): 177-204. https://hrcak.srce.hr/index.php/111356
Harvard
Uzunboylu, H., and Hursen, C. (2013). 'Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), pp. 177-204. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/111356 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Uzunboylu H, Hursen C. Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 December 27];15(Sp.Ed.3):177-204. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/111356
IEEE
H. Uzunboylu and C. Hursen, "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja", Croatian Journal of Education, vol.15, no. Sp.Ed.3, pp. 177-204, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/111356. [Accessed: 27 December 2024]
Abstract
U istraživanju su proučavani nastavnički stavovi i poimanje kompetentnosti u odnosu na cjeloživotno učenje. Skale stavova i kompetencija o cjeloživotnom učenju ispunilo je 614 nastavnika da bi se doznali njihovi stavovi i poimanja kompetencije s obzirom na cjeloživotno učenje. Istraživanje je pokazalo da spol i godine nastavnika, izgleda, imaju utjecaja na njihov proces cjeloživotnog učenja. Rezultati također pokazuju da postoji pozitivna korelacija između nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti.
Keywords
obrazovanje; profesionalni razvoj; skala; učenici; učenje
Hrčak ID:
111356
URI
https://hrcak.srce.hr/111356
Publication date:
30.10.2013.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.324
*