Review article
Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu
Sandra Sokolović
; Belgrade, Serbia
Sandra Santrač
orcid.org/0000-0002-6438-060X
; Urban Logic Center, Serbia
Abstract
Ovaj rad govori o značaju perspektive kulturnog identiteta koji ovisi o utjecaju masmedija, novinarske elite i globalizacije, kao i odnosa između medija i menadžmenta. Mediji sa sobom nose sve bitne odlike konkretnog socio-ekonomskog sustava. Oni utječu na ukupne socijalne odnose u društvu, čija je struktura neminovno generirala kulturu i novi menadžment, prije svega u masovnim medijima.Proces globalizacije koncepcijski podrazumijeva ne samo organizacijsku stukturu masmedija nego i sustavno novu poziciju menadžmenta pred kojim su veliki izazovi u izgradnji profesionalnih, odgovornih, ekonomski stabilnih masmedija kao i informacijskih tehnologija.
Keywords
menadžment; masmediji; kultura; kulturni identitet; informacija; novinarske elite
Hrčak ID:
114458
URI
Publication date:
1.5.2013.
Visits: 2.859 *