Skip to the main content

Review article

Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu

Sandra Sokolović ; Belgrade, Serbia
Sandra Santrač orcid id orcid.org/0000-0002-6438-060X ; Urban Logic Center, Serbia


Full text: croatian pdf 358 Kb

page 230-242

downloads: 1.337

cite


Abstract

Ovaj rad govori o značaju perspektive kulturnog identiteta koji ovisi o utjecaju masmedija, novinarske elite i globalizacije, kao i odnosa između medija i menadžmenta. Mediji sa sobom nose sve bitne odlike konkretnog socio-ekonomskog sustava. Oni utječu na ukupne socijalne odnose u društvu, čija je struktura neminovno generirala kulturu i novi menadžment, prije svega u masovnim medijima.Proces globalizacije koncepcijski podrazumijeva ne samo organizacijsku stukturu masmedija nego i sustavno novu poziciju menadžmenta pred kojim su veliki izazovi u izgradnji profesionalnih, odgovornih, ekonomski stabilnih masmedija kao i informacijskih tehnologija.

Keywords

menadžment; masmediji; kultura; kulturni identitet; informacija; novinarske elite

Hrčak ID:

114458

URI

https://hrcak.srce.hr/114458

Publication date:

1.5.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.859 *