Original scientific paper
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije
Rea Fulgosi-Masnjak
Sunčica Dalić Pavelić
Full text: croatian pdf 9.021 Kb
page 179-190
downloads: 614
cite
APA 6th Edition
Fulgosi-Masnjak, R. & Dalić Pavelić, S. (2001). Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 179-190. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/13031
MLA 8th Edition
Fulgosi-Masnjak, Rea and Sunčica Dalić Pavelić. "Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 37, no. 2, 2001, pp. 179-190. https://hrcak.srce.hr/index.php/13031. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Fulgosi-Masnjak, Rea and Sunčica Dalić Pavelić. "Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 37, no. 2 (2001): 179-190. https://hrcak.srce.hr/index.php/13031
Harvard
Fulgosi-Masnjak, R., and Dalić Pavelić, S. (2001). 'Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37(2), pp. 179-190. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/13031 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Fulgosi-Masnjak R, Dalić Pavelić S. Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2001 [cited 2024 December 20];37(2):179-190. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/13031
IEEE
R. Fulgosi-Masnjak and S. Dalić Pavelić, "Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.37, no. 2, pp. 179-190, 2001. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/13031. [Accessed: 20 December 2024]
Abstract
Keywords
structured games; peer attitudes; learning -disabled pupils
Hrčak ID:
13031
URI
https://hrcak.srce.hr/13031
Publication date:
12.12.2001.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.974
*