Original scientific paper
Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena
Walter Herzog
; Institut za pedagogiju, Sveučilište u Bernu, Švicarska Odsjek za pedagošku psihologiju
Full text: croatian pdf 212 Kb
versions
page 11-21
downloads: 719
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. Accessed 17 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 11-21. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372 (Accessed 17 June 2024)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2024 June 17];1(1):11-21. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 11-21, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. [Accessed: 17 June 2024]
Full text: english pdf 97 Kb
versions
page 11-11
downloads: 245
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. Accessed 17 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 11-21. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372 (Accessed 17 June 2024)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2024 June 17];1(1):11-21. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 11-21, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. [Accessed: 17 June 2024]
Full text: german pdf 82 Kb
versions
page 21-21
downloads: 234
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. Accessed 17 Jun. 2024.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 11-21. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372 (Accessed 17 June 2024)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2024 June 17];1(1):11-21. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 11-21, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. [Accessed: 17 June 2024]
Abstract
Pedagogija još uvijek ne raspolaže općeprihvaćenom definicijom temeljnog pojma odgoja. To pokazuje analiza nekoliko odabranih pokušaja definiranja koji fenomen odgoja shvaćaju izrazito usko. Opisanim definicijama se osobito zamjera što ne uspijevaju uključiti i društvenu osnovu odgoja. Presudan razlog za uskoću pojmovnih utvrđenja pretpostavlja se u prostornoj metaforici pomoću koje se u znanosti o odgoju obrađuju pojmovni problemi. Prostorna metaforika nije u stanju spoznati društvene fenomene u njihovoj dinamici. Kako bismo dospjeli do primjerene definicije pojma odgoja, predlaže se koristiti modalno vrijeme kao osnovicu za pojam odgoja. U sklopu razumijevanja vremena diferenciranog u prošlost, sadašnjost i budućnost odgoj se javlja utemeljen u društvenim interakcijama koje počivaju na recipročnoj strukturi.
Keywords
odgoj; znanost o odgoju; socijalna interakcija; metafora; reciprocitet; vrijeme
Hrčak ID:
139372
URI
https://hrcak.srce.hr/139372
Publication date:
19.5.2004.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 1.985
*