Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu

Silvia Rogošić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 316 Kb

page 983-1007

downloads: 542

cite

Full text: english pdf 316 Kb

page 983-1007

downloads: 311

cite


Abstract

Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskom tehnologijom u edukativne svrhe. Međutim, konstruktna valjanost tih instrumenata često se ne provjerava pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovoga istraživanja jest provjeriti konstruktnu valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-om u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Konstruktna valjanost instrumenta dokazana je na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati.

Keywords

ICT; nastava; učitelji osnovnih škola

Hrčak ID:

151226

URI

https://hrcak.srce.hr/151226

Publication date:

28.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.115 *