Skip to the main content

Professional paper

RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”

Ankica Arbutina
Josipa Roca
Kristina Pandža
Lucia Bačić
Jelena Šišara ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska


Full text: croatian pdf 188 Kb

page 137-154

downloads: 1.444

cite


Abstract

Kontinuirane promjene i novi trendovi u turističkoj potražnji dovode do radikalnih promjena u procesu upravljanja destinacijama te zahtijevaju stalno unaprjeđenje proizvoda i usluga. U radu će se prikazati i razviti marketinški splet hostela “Studentski dom Šibenik” u destinaciji Šibenik koji izvan ljetne sezone radi kao studentski dom. Također na osnovi ankete koja je provedena među studentima s područja Šibenika, Splita i Zadra pokušati će se dobiti informacija na koji način mladi doživljavaju grad Šibenik kao turističku destinaciju te koji su to sadržaji privlačni mladima za dolazak u grad Šibenik. Na osnovu istraživanja formiran je i logo hostela “Happy”.

Keywords

marketinški splet; hostel; Studentski dom Šibenik; istraživanje

Hrčak ID:

161802

URI

https://hrcak.srce.hr/161802

Publication date:

14.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.560 *