Stručni rad
RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”
Ankica Arbutina
Josipa Roca
Kristina Pandža
Lucia Bačić
Jelena Šišara
; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Sažetak
Kontinuirane promjene i novi trendovi u turističkoj potražnji dovode do radikalnih promjena u procesu upravljanja destinacijama te zahtijevaju stalno unaprjeđenje proizvoda i usluga. U radu će se prikazati i razviti marketinški splet hostela “Studentski dom Šibenik” u destinaciji Šibenik koji izvan ljetne sezone radi kao studentski dom. Također na osnovi ankete koja je provedena među studentima s područja Šibenika, Splita i Zadra pokušati će se dobiti informacija na koji način mladi doživljavaju grad Šibenik kao turističku destinaciju te koji su to sadržaji privlačni mladima za dolazak u grad Šibenik. Na osnovu istraživanja formiran je i logo hostela “Happy”.
Ključne riječi
marketinški splet; hostel; Studentski dom Šibenik; istraživanje
Hrčak ID:
161802
URI
Datum izdavanja:
14.7.2016.
Posjeta: 3.188 *