Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31192/np.14.3.3

Holistička pedagogija i predškolski odgoj. Vrtić Dobroga pastira u Zavodu sv. Stanislava u Ljubljani

Špela Avšič orcid id orcid.org/0000-0002-7925-8412
Tadej Rifel orcid id orcid.org/0000-0002-5673-3604


Full text: english pdf 123 Kb

page 442-442

downloads: 3.061

cite


Abstract

U prvom dijelu članka predstavljene su osnovne značajke holističke pedagogije. Najprije su opisana načela i temeljno ishodište koje u središte postavlja čovjeka kao osobu. Time su postavljeni okviri teorije za daljnju tematizaciju pedagoške prakse u predškolskom odgoju. Autori se u nastavku oslanjaju na iskustvo holističke pedagogije na području katoličkoga školstva. Postavljena su ključna težišta koja isprepliću novosti obrazovnog okruženja i vrijednosti katoličke škole. Posebice je istaknut stvaralački aspekt. U drugom dijelu autori opisuju pedagoška načela na primjeru Vrtića Dobroga pastira koji djeluje u Zavodu sv. Stanislava u Ljubljani. Katolički vrtić potvrđuje i razvija holističke pristupe na mnogim područjima u odgoju djece toga uzrasta.

Keywords

holistička pedagogija; predškolski odgoj; katoličko školstvo; kreativnost; pedagoška praksa

Hrčak ID:

168724

URI

https://hrcak.srce.hr/168724

Publication date:

21.11.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.787 *