Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.4

STAVOVI I MIŠLJENJA MENADŽERA DOMAĆINSTAVA U HRVATSKOM HOTELIJERSTVU

Zdenko Cerović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Tea Baldigara orcid id orcid.org/0000-0003-2563-2533 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 2.665 Kb

page 53-64

downloads: 1.019

cite


Abstract

Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom menadžmentu ostvaruje 40% ukupnog prihoda.
Uređena u privlačna soba postaje prvi zadatak menadžmenta hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica koja se po svojim funkcijama i zadacima razvrstava u srednji hotelski menadžment. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želja gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona stvarno i vrijedi na tržištu.

Keywords

menadžment u domaćinstvu; nivo menadžmenta u hotelijerstvu; domaćica menadžer

Hrčak ID:

181422

URI

https://hrcak.srce.hr/181422

Publication date:

30.12.2004.

Article data in other languages: english

Visits: 2.078 *