Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.4
STAVOVI I MIŠLJENJA MENADŽERA DOMAĆINSTAVA U HRVATSKOM HOTELIJERSTVU
Zdenko Cerović
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Tea Baldigara
orcid.org/0000-0003-2563-2533
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom menadžmentu ostvaruje 40% ukupnog prihoda.
Uređena u privlačna soba postaje prvi zadatak menadžmenta hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica koja se po svojim funkcijama i zadacima razvrstava u srednji hotelski menadžment. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želja gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona stvarno i vrijedi na tržištu.
Ključne riječi
menadžment u domaćinstvu; nivo menadžmenta u hotelijerstvu; domaćica menadžer
Hrčak ID:
181422
URI
Datum izdavanja:
30.12.2004.
Posjeta: 2.078 *