Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.18

Uvođenje međunarodnih standarda u upravljanju kvalitetom u hotelskom poslovanju

Mustafa Prohić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.813 Kb

page 177-183

downloads: 584

cite


Abstract

U uvjetima sve oštrije konkurencije na međunarodnom tržištu, upravljanje kvalitetom postaje najznačajniji čimbenik poslovne uspješnosti hotela. Sustavan okvir za uvođenje djelotvornog upravljanja kvalitetom daju međunarodni standardi sustava kvalitete.
Uspješna primjena tih standarda, međutim, vrlo je složen proces i zahtijevat će unapređivanje svih aspekata rada u poslovanju hotela.

Keywords

sustavi kvalitete; Total Quality Management (TQM); hotelski management

Hrčak ID:

182699

URI

https://hrcak.srce.hr/182699

Publication date:

30.6.1995.

Article data in other languages: english

Visits: 1.670 *