Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.18

Uvođenje međunarodnih standarda u upravljanju kvalitetom u hotelskom poslovanju

Mustafa Prohić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.813 Kb

str. 177-183

preuzimanja: 584

citiraj


Sažetak

U uvjetima sve oštrije konkurencije na međunarodnom tržištu, upravljanje kvalitetom postaje najznačajniji čimbenik poslovne uspješnosti hotela. Sustavan okvir za uvođenje djelotvornog upravljanja kvalitetom daju međunarodni standardi sustava kvalitete.
Uspješna primjena tih standarda, međutim, vrlo je složen proces i zahtijevat će unapređivanje svih aspekata rada u poslovanju hotela.

Ključne riječi

sustavi kvalitete; Total Quality Management (TQM); hotelski management

Hrčak ID:

182699

URI

https://hrcak.srce.hr/182699

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.670 *