Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32728/studpol/2017.06.01.05

Reforma talijanske škole kao model za kurikularnu reformu u Hrvatskoj

Debora Radolović ; Scuola media superiore italiana Dante Alighieri, Pola


Full text: croatian pdf 172 Kb

page 123-123

downloads: 365

cite

Full text: english pdf 172 Kb

page 123-123

downloads: 241

cite

Full text: italian pdf 172 Kb

page 115-122

downloads: 455

cite


Abstract

Hrvatska Vlada nastavlja kontinuirani rad s ciljem kurikularne
reforme na čelu s premijerom Plenkovićem koji je postavljen da bi se
osigurao nastavak rada.
Talijanska Vlada je usvojila Zakon o reformi nacionalnoga odgoja i
obrazovanja, tzv. „Dobra škola“. Jasno su bili definirani svrha i ciljevi, alati,
načini realizacije i vrednovanja te dodaci za rad za nastavnike i školu te za
sve one koji žele ulagati u školsku infrastrukturu. Postoje dvije vrlo slične
realnosti u školama koje imaju potrebu za snažnom podrškom društva.

Keywords

školska reforma; kurikularna reforma; autonomija; kreativnost; razvoj

Hrčak ID:

198587

URI

https://hrcak.srce.hr/198587

Publication date:

28.3.2018.

Article data in other languages: english italian

Visits: 2.434 *