Review article
PRAĆENJE, PROVJERAVANJE I OCJENJIVANJE UČENIKA U NASTAVI
Sandra Kadum-Bošnjak
Davorin Brajković
Abstract
U radu se izlažu spoznaje i razmišljanja koja su u svezi s praćenjem, provjeravanjem i ocjenjivanjem učenika u nastavi.
Ističe se da nije dovoljno pratiti i ocjenjivati samo usvajanje znanja, vještina i navika već je potrebno kontrlirati i razvoj stavova, mogućnosti rasuđivanja, ličnog i društvenog prilagođavanja, razvoja interesa, subjektivnih i objektivnih mogućnosti razvoja učenika kao mnogostrano razvijene humane i sretne ličnosti.
Vrednovanje učenika u nastavi je složen i kompleksan postupak i jedina mogućnost da učitelj sebi pomogne je da u okviru svog nastavnog predmeta ostvari djelotvoran sustav evidentiranja, praćenja i provjeravanja učenika. Pritom taj sustav praćenja mora biti kompaktibilan s općom školskim sustavom.
Keywords
praćenje; provjeravanje; ocjenjivanje; znanje; vještine; navike; stavovi; rasuđivanje; prilagođavanje; interes; mogućnosti; razvoj; učenik; sustav evidentiranje
Hrčak ID:
19440
URI
Publication date:
25.12.2007.
Visits: 48.584 *