Skip to the main content

Review article

PRAĆENJE, PROVJERAVANJE I OCJENJIVANJE UČENIKA U NASTAVI

Sandra Kadum-Bošnjak
Davorin Brajković


Full text: croatian pdf 161 Kb

page 35-51

downloads: 41.710

cite


Abstract

U radu se izlažu spoznaje i razmišljanja koja su u svezi s praćenjem, provjeravanjem i ocjenjivanjem učenika u nastavi.
Ističe se da nije dovoljno pratiti i ocjenjivati samo usvajanje znanja, vještina i navika već je potrebno kontrlirati i razvoj stavova, mogućnosti rasuđivanja, ličnog i društvenog prilagođavanja, razvoja interesa, subjektivnih i objektivnih mogućnosti razvoja učenika kao mnogostrano razvijene humane i sretne ličnosti.
Vrednovanje učenika u nastavi je složen i kompleksan postupak i jedina mogućnost da učitelj sebi pomogne je da u okviru svog nastavnog predmeta ostvari djelotvoran sustav evidentiranja, praćenja i provjeravanja učenika. Pritom taj sustav praćenja mora biti kompaktibilan s općom školskim sustavom.

Keywords

praćenje; provjeravanje; ocjenjivanje; znanje; vještine; navike; stavovi; rasuđivanje; prilagođavanje; interes; mogućnosti; razvoj; učenik; sustav evidentiranje

Hrčak ID:

19440

URI

https://hrcak.srce.hr/19440

Publication date:

25.12.2007.

Article data in other languages: english german italian

Visits: 48.584 *