Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2978

Budimo in! Podučavajmo vani!

Eva Borsos orcid id orcid.org/0000-0002-1923-0952 ; University of Novi Sad, Teacher Training Faculty in Hungarian in Subotica
Edita Boric ; University of J. J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Education
Maria Patocskai ; Eötvös József College in Baja


Full text: croatian pdf 214 Kb

page 843-866

downloads: 455

cite

Full text: english pdf 214 Kb

page 843-866

downloads: 451

cite


Abstract

Učinkovitost obrazovanja na otvorenom i učinci takvog obrazovanja na učenike neporecivi su, ali nastavnici često ne mogu održavati dovoljno sati na otvorenom zbog razloga koji su izvan njihova utjecaja (nedostatak vremena, nedostatak mjesta itd.). Usporedna analiza Nacionalnog kurikula Srbije, Mađarske i Hrvatske pokazuje znatne sličnosti.
S ciljem podrške nastavnicima autori su sastavili popis održivih lokacija za učenje na otvorenom i kategorizirali ih prema nastavnim jedinicama. Takve se lokacije mogu naći u blizini svake škole i na taj se način lako mogu koristiti za izvanučioničku nastavu. Izrađen je program koji sadrži dva izvanučionička nastavna sata za svaki mjesec. Program je proveden i testiran u osnovnoj školi. Pitali smo i mišljenje đaka o izvanučioničkoj nastavi.
Rezultati su pokazali da je predloženi program učinkovit, pomaže učenicima da se približe prirodi, potiče ih da se upoznaju sa svojom okolinom.

Keywords

ekološka svijest; novi model programa; izvanučionička nastava; osnovna škola

Hrčak ID:

207411

URI

https://hrcak.srce.hr/207411

Publication date:

27.9.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.470 *