Preliminary communication
Strategija kao odgovor na krizu
Zoran Tomić
; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Zdeslav Milas
; Business College, Zagreb, Croatia
Abstract
Krize danas pogađaju gospodarske subjekte, političke i državne
institucije, kao i različite druge organizacije, ali i čovjeka kao osobu.
Autori u radu analiziraju vrste i uzroke krize, te strategije kao odgovor na krizu. Neke krize uzrokuju velike i nepopravljive štete, a iz nekih se može izići s boljim kredibilitetom (kriza kao pogodnost).
Zbog velike važnosti kriza, danas se u suvremenom menadžmentu
pridaje velika pozornost kriznom komuniciranju. Krize imaju, ili bi
trebale imati, strateško mjesto u životu organizacija. Kriza i krizna
komunikacija mogu se razumjeti kroz uporabu strategija kao odgovor
na krizu.
Keywords
strategija; kriza; vrste krize; uzroci krize; krizno komuniciranje; odnosi s javnošću; menadžment; javnost
Hrčak ID:
20151
URI
Publication date:
20.6.2007.
Visits: 14.444 *