Skip to the main content

Preliminary communication

Strategija kao odgovor na krizu

Zoran Tomić ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Zdeslav Milas ; Business College, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 212 Kb

page 137-149

downloads: 10.133

cite


Abstract

Krize danas pogađaju gospodarske subjekte, političke i državne
institucije, kao i različite druge organizacije, ali i čovjeka kao osobu.
Autori u radu analiziraju vrste i uzroke krize, te strategije kao odgovor na krizu. Neke krize uzrokuju velike i nepopravljive štete, a iz nekih se može izići s boljim kredibilitetom (kriza kao pogodnost).
Zbog velike važnosti kriza, danas se u suvremenom menadžmentu
pridaje velika pozornost kriznom komuniciranju. Krize imaju, ili bi
trebale imati, strateško mjesto u životu organizacija. Kriza i krizna
komunikacija mogu se razumjeti kroz uporabu strategija kao odgovor
na krizu.

Keywords

strategija; kriza; vrste krize; uzroci krize; krizno komuniciranje; odnosi s javnošću; menadžment; javnost

Hrčak ID:

20151

URI

https://hrcak.srce.hr/20151

Publication date:

20.6.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 14.444 *