Prethodno priopćenje
Strategija kao odgovor na krizu
Zoran Tomić
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Zdeslav Milas
; Visoka poslovna škola, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Krize danas pogađaju gospodarske subjekte, političke i državne
institucije, kao i različite druge organizacije, ali i čovjeka kao osobu.
Autori u radu analiziraju vrste i uzroke krize, te strategije kao odgovor na krizu. Neke krize uzrokuju velike i nepopravljive štete, a iz nekih se može izići s boljim kredibilitetom (kriza kao pogodnost).
Zbog velike važnosti kriza, danas se u suvremenom menadžmentu
pridaje velika pozornost kriznom komuniciranju. Krize imaju, ili bi
trebale imati, strateško mjesto u životu organizacija. Kriza i krizna
komunikacija mogu se razumjeti kroz uporabu strategija kao odgovor
na krizu.
Ključne riječi
strategija; kriza; vrste krize; uzroci krize; krizno komuniciranje; odnosi s javnošću; menadžment; javnost
Hrčak ID:
20151
URI
Datum izdavanja:
20.6.2007.
Posjeta: 14.444 *