Skip to the main content

Professional paper

Studentska poduzeća kao pristup obrazovanju za poduzetništvo: primjeri i dobre prakse u Republici Hrvatskoj

Mario Šimunković orcid id orcid.org/0000-0001-9688-0169 ; University College of Economics, Entrepreneurship and Management Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Croatia
Maja Has ; University College of Economics, Entrepreneurship and Management Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Croatia
Dimitrije Milojević orcid id orcid.org/0000-0002-2671-0129 ; University College of Economics, Entrepreneurship and Management Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 345 Kb

page 151-166

downloads: 376

cite

Full text: english pdf 345 Kb

page 151-166

downloads: 504

cite


Abstract

Ciljevi ovog rada su prikazati modele obrazovanja za poduzetništvo na visokoškolskoj razini u Republici Hrvatskoj s fokusom na metodološki pristup razvoja studentskih poduzeća te stvoriti podlogu za provedbu dubljeg istraživanja studentskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj. Razvoj i promocija obrazovanja za poduzetništvo jedan je od ključnih ciljeva politika Europske unije dugi niz godina. Obrazovanje za poduzetništvo ima značajnu ulogu u oblikovanju načina razmišljanja mladih, kao i u razvijanju vještina, znanja i kompetencija koji su neophodni za stvaranje poduzetničke kulture. Visoka učilišta kao mjesto susreta znanja i ekspertize s jedne strane, te proaktivnosti, inovacija i ideja s druge strane, predstavljaju glavne nosioce razvoja sustava obrazovanja za poduzetništvo. Kroz nove i kreativne načine poučavanja i učenja, nastavne programe i izvannastavne aktivnosti, izravno utječu na promociju poduzetništva kao odabira karijere. U ovom radu autori analiziraju pristupe u obrazovanju za poduzetništvo na visokim učilištima, s posebnim naglaskom na studentska poduzeća.

Keywords

obrazovanje za poduzetništvo; studentsko poduzetništvo; studentska poduzeća; visoka učilišta

Hrčak ID:

221261

URI

https://hrcak.srce.hr/221261

Publication date:

19.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.650 *