Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22598/pi-be/2019.13.2.203

KVALITETA PROIZVODA KAO ČIMBENIK STVARANJA MARKE

Saša Petar orcid id orcid.org/0000-0001-5142-1508 ; Sveučilište Sjever, Koprivnica
Tajana Marušić orcid id orcid.org/0000-0002-5328-4006 ; Sveučilište Sjever, Koprivnica


Full text: croatian pdf 797 Kb

page 203-221

downloads: 2.522

cite


Abstract

Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju
mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s
mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne
mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih
odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom
tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune
očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i
razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom
dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj
kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i
profita.

Keywords

marka; proizvod; kvaliteta.

Hrčak ID:

230053

URI

https://hrcak.srce.hr/230053

Publication date:

12.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 3.877 *