Skoči na glavni sadržaj

Poslovna izvrsnost , Vol. 13 No. 2, 2019.

  • Datum izdavanja: 12.12.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 16.12.2019.

Sadržaj

Puni tekst

(str. 0-0)

(str. 0-0)


Kazalo


ODNOS IZMEĐU INOVATIVNOSTI I IZVOZA U HRVATSKIM PODUZEĆIMA (str. 0-0)

Helena Šlogar, Heri Bezić
Izvorni znanstveni članak


DETERMINANTE UTJECAJA NA LOJALNOST POTROŠAČA PREMA PRIVATNIM MARKAMA (str. 0-0)

Adi Alić, Almir Peštek, Ehlimana Merdić
Izvorni znanstveni članak


EKO-DISTRIBUCIJSKI CENTRI POLJOPRIVREDNO-PREHRAMBENIH PROIZVODA U FUNKCIJI POTROŠAČKOG POTENCIJALA URBANIH SREDIŠTA (str. 0-0)

Marko Šundov, Dušanka Gajdić, Kristina Petljak
Izvorni znanstveni članak


OKVIR ZA KONTINUIRANO UPRAVLJANJE ODNOSIMA S DOBAVLJAČIMA (str. 0-0)

Tilen Klobučar, Jure Erjavec
Prethodno priopćenje


PRODUCT QUALITY AS AN IMPORTANT FACTOR IN BRAND BUILDING (str. 0-0)

Saša Petar, Tajana Marušić
Pregledni rad


INTERNATIONAL TRADE OF OPEC MEMBERS (str. 0-0)

Petar Mišević
Pregledni rad


Posjeta: 11.804 *