Skip to the main content

Professional paper

KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA

Amand Papotnik ; Faculty of Nature Sciencies, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Srečko Glodež ; Faculty of Nature Sciencies, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Gorazd I. Gumzej ; Faculty of Nature Sciencies, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Tina Brglez ; Faculty of Nature Sciencies, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: croatian pdf 85 Kb

page 60-64

downloads: 922

cite


Abstract

Doprinos obrađuje tematiku međupredmetnog planiranja i povezivanja kao faktora suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno – obrazovnog rada. U tom konteksu je najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno – obrazovnog rada, koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja, i uporabe znanja sa područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U zacrtanoj strategiji ukazuje se na međupredmetno planiranje i povezivanje, te ostvaruje težnja za stjecanje učinkovitijeg znanja, jer se ne podaju znanja. Cilj je samoaktivnost i ovladavanje samostalnim zarađivanjem znanja.

Keywords

prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; ekologija; procedure; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta, vrijednosti, vještine, habit

Hrčak ID:

21834

URI

https://hrcak.srce.hr/21834

Publication date:

20.3.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.478 *