Skip to the main content

Original scientific paper

Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija

Marijana Hameršak orcid id orcid.org/0000-0002-8102-6784 ; Institute of Ethnology and Folklore Research, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 358 Kb

page 95-113

downloads: 5.013

cite


Abstract

Temeljem osnovnoškolskih popisa lektire u radu se propituje u literaturi prihvaćena odredba odnosa između književnog kanona i popisa tekstova koji se čitaju u okviru školovanja. Razumijevajući osnovnoškolske popise lektire kao lektirni kanon, autorica se bavi formom i formiranjem tog kanona. Gotovo stoljetnu (pre)tvorbu lektirnog kanona u Hrvatskoj rekonstruira i interpretira u kontekstu ekonomskih (nakladničkih, knjižarskih) i ideoloških (političkih, znanstvenih i dobnih) silnica.

Keywords

dječja književnost; djetinjstvo; književni kanon; lektira; znanost o književnosti; povijest knjige

Hrčak ID:

23195

URI

https://hrcak.srce.hr/23195

Publication date:

16.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 7.200 *