Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo.28.1.7

Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu nastave

Jadranka Nemeth-Jajić orcid id orcid.org/0000-0001-5358-8598 ; Faculty of Humanities and Social Studies, University of Split, Croatia
Tonća Jukić orcid id orcid.org/0000-0002-9184-9856 ; Faculty of Humanities and Social Studies, University of Split, Croatia


Full text: croatian pdf 396 Kb

page 89-114

downloads: 1.021

cite


Abstract

Nastava koja se zbog pandemije uzrokovane koronavirusom u hrvatskim školama i na hrvatskim sveučilištima u drugom polugodištu školske odnosno u ljetnom semestru akademske godine 2019./2020. odvijala na mreži u javni i stručni diskurs unijela je različite, katkada istoznačne, katkada bliskoznačne, katkada nedovoljno precizne nazive, što dovodi do potrebe preispitivanja njihova značenja i opsega pojma na koji se oni odnose. Kako bi se pridonijelo preciznijoj uporabi nazivlja za e-izvedbu nastave, u ovome radu pozornost je stoga ponajprije posvećena definiranju sedam izabranih naziva, a potom su postupkom pretraživanja mrežnih stranica na hrvatskome jeziku po ključnim riječima izdvojeni primjeri njihove uporabe. Posrijedi su nazivi e-učenje, e-poučavanje, e-nastava, mrežna nastava, online nastava, virtualna nastava i nastava na daljinu.

Keywords

e-učenje; e-poučavanje; e-nastava; mrežna nastava; online nastava; virtualna nastava; nastava na daljinu

Hrčak ID:

260365

URI

https://hrcak.srce.hr/260365

Publication date:

14.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 2.406 *