Professional paper
https://doi.org/10.31299/hrri.57.2.9
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa Škole za roditelje
Marijana Majdak
orcid.org/0000-0003-3725-383X
; Faculty of Law, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Valentina Kozjak
; Centre for Social Welfare Krapina, Krapina, Croatia
Abstract
Cilj je ovog rada davanje uvida u neke aspekte pohađanja Škole za roditelje, točnije, prikazat će se procesna evaluacija i evaluacija ishoda navedenog programa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 sudionika polaznika programa Škole za roditelje te je korištena metoda intervjua, a u koncipiranju istraživačkih pitanja i analizi rezultata koristila se metoda analize okvira. Rezultati istraživanja pokazali su kako sudionici iskazuju iskustvo poboljšanja roditeljskih kompetencija, dobiti od grupnog rada te zadovoljstvo sudjelovanjem u programu, ali i neke negativne aspekte sudjelovanja. Također sudionici percipiraju poboljšanje odnosa roditelj – dijete te promjene u doživljavanju djeteta, kao i svoje osobne promjene. Ovaj rad također daje praktične implikacije za aktualno i buduće pružanje stručne pomoći roditeljima te otvara nova istraživačka pitanja.
Keywords
roditeljstvo; programi podrške roditeljstvu; iskustva roditelja sudionika programa za podršku roditeljstvu
Hrčak ID:
268115
URI
Publication date:
23.12.2021.
Visits: 2.621 *