Stručni rad
https://doi.org/10.31299/hrri.57.2.9
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa Škole za roditelje
Marijana Majdak
orcid.org/0000-0003-3725-383X
; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Valentina Kozjak
; Centar za socijalnu skrb Krapina, Krapina, Hrvatska
Sažetak
Cilj je ovog rada davanje uvida u neke aspekte pohađanja Škole za roditelje, točnije, prikazat će se procesna evaluacija i evaluacija ishoda navedenog programa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 sudionika polaznika programa Škole za roditelje te je korištena metoda intervjua, a u koncipiranju istraživačkih pitanja i analizi rezultata koristila se metoda analize okvira. Rezultati istraživanja pokazali su kako sudionici iskazuju iskustvo poboljšanja roditeljskih kompetencija, dobiti od grupnog rada te zadovoljstvo sudjelovanjem u programu, ali i neke negativne aspekte sudjelovanja. Također sudionici percipiraju poboljšanje odnosa roditelj – dijete te promjene u doživljavanju djeteta, kao i svoje osobne promjene. Ovaj rad također daje praktične implikacije za aktualno i buduće pružanje stručne pomoći roditeljima te otvara nova istraživačka pitanja.
Ključne riječi
roditeljstvo; programi podrške roditeljstvu; iskustva roditelja sudionika programa za podršku roditeljstvu
Hrčak ID:
268115
URI
Datum izdavanja:
23.12.2021.
Posjeta: 2.621 *