Other
Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost
Nada Beroš
Full text: croatian pdf 1.965 Kb
page 27-29
downloads: 65
cite
APA 6th Edition
Beroš, N. (1992). Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost. Život umjetnosti, 51 (1), 27-29. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/270239
MLA 8th Edition
Beroš, Nada. "Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost." Život umjetnosti, vol. 51, no. 1, 1992, pp. 27-29. https://hrcak.srce.hr/index.php/270239. Accessed 22 May 2024.
Chicago 17th Edition
Beroš, Nada. "Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost." Život umjetnosti 51, no. 1 (1992): 27-29. https://hrcak.srce.hr/index.php/270239
Harvard
Beroš, N. (1992). 'Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost', Život umjetnosti, 51(1), pp. 27-29. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/270239 (Accessed 22 May 2024)
Vancouver
Beroš N. Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost. Život umjetnosti [Internet]. 1992 [cited 2024 May 22];51(1):27-29. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/270239
IEEE
N. Beroš, "Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost", Život umjetnosti, vol.51, no. 1, pp. 27-29, 1992. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/270239. [Accessed: 22 May 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
270239
URI
https://hrcak.srce.hr/270239
Publication date:
1.7.1992.
Visits: 291
*