Skip to the main content

Preliminary communication

Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima povijesti za osnovnu školu

Miljenko Hajdarović orcid id orcid.org/0000-0001-6680-3584 ; Faculty of Education, University of J.J. Strossmayer of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: english pdf 1.845 Kb

page 77-98

downloads: 117

cite


Abstract

Povijest kao školski predmet na specifičan se način odnosi prema kulturnoj baštini jer su ostatci materijalne i nematerijalne kulture zapravo povijesni izvori. Kao povijesni izvori mogu se koristiti za analizu i vježbu povjesničarskih vještina. U radu se uspoređuje položaj baštine u starome nastavnom planu i novome kurikulumu te se prikazuje na koji se način ove razlike prezentiraju u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu.

Keywords

kulturna baština; kurikulum povijesti; udžbenici povijesti

Hrčak ID:

277806

URI

https://hrcak.srce.hr/277806

Publication date:

6.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 500 *