Professional paper
PRIMJENA WEB-DNEVNIKA (ONLINE BLOGA) ZA UČENIKE S POREMEĆAJIMA DUŠEVNOG RAZVOJA
Nina Koletnik
; Center za vzgojo, izobraževanje in usposabljanje Velenje
Abstract
Članak predstavlja primjer provedbe nastave na daljinu namijenjene adolescentima s umjerenim poremećajem duševnog razvoja. Budući da posjeduju smanjene intelektualne sposobnosti, ovi učenici teže percipiraju upute za usvajanje znanja, koje pružaju prilagođeni nastavni plan i program te godišnji plan rada. Stoga ovaj oblik nastave odnosno obrazovanje na daljinu predstavlja izazov za učenike, roditelje i učitelje. S obzirom na prisutnost različitih teškoća u učenju i ponašanju učenika, izlaganje nastavnog gradiva zahtijeva individualni pristup, pažljivo planiranje metoda, oblika i strategija rada te uporabu prilagođenih nastavnih sadržaja. Posebne izazove u izlaganju nastavnih sadržaja na daljinu predstavljaju niska čitalačka i digitalna pismenost mladih s različitim teškoćama u razvoju. U cilju pružanja prilagođenih nastavnih sadržaja, učitelji kreiraju web- dnevnike, koje učenici koriste samostalno ili uz pomoć roditelja.
Keywords
podučavanje na daljinu, web-dnevnik, učenici s poremećajima duševnog razvoja
Hrčak ID:
278485
URI
Publication date:
26.8.2022.
Visits: 460 *