Skip to the main content

Preliminary communication

E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja

Katarina Vanek ; Datascript, Orahovica
Andrej Maras ; Osnovna škola „Lotrščak“, Zagreb
Bruno Matijašević orcid id orcid.org/0000-0002-0769-7248 ; Osnovna škola „Lotrščak“, Zagreb


Full text: croatian pdf 260 Kb

versions

page 161-179

downloads: 439

cite


Abstract

Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e-vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e-vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.

Keywords

COVID-19; e-vrednovanje; nastava na daljinu

Hrčak ID:

279090

URI

https://hrcak.srce.hr/279090

Publication date:

5.6.2022.

Visits: 923 *