Prethodno priopćenje
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja
Katarina Vanek
; Datascript, Orahovica
Andrej Maras
; Osnovna škola „Lotrščak“, Zagreb
Bruno Matijašević
orcid.org/0000-0002-0769-7248
; Osnovna škola „Lotrščak“, Zagreb
Sažetak
Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e-vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e-vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.
Ključne riječi
COVID-19; e-vrednovanje; nastava na daljinu
Hrčak ID:
279090
URI
Datum izdavanja:
5.6.2022.
Posjeta: 1.373 *