Skip to the main content

Review article

Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom

Tomislava Vidić orcid id orcid.org/0000-0003-2040-2667 ; Osnovna škola Remete, Zagreb


Full text: croatian pdf 245 Kb

page 201-218

downloads: 845

cite


Abstract

Zadovoljstvo učenika školom definira se kao kognitivno-afektivna evaluacija zadovoljstva školskim iskustvom (Huebner, 1994). Zadovoljstvo učenika školom izuzetno je važno za kvalitetno odrastanje učenika i značajno doprinosi općem zadovoljstvu životom.
Ovim se radom nastojalo predstaviti najvažnije spoznaje i rezultate istraživanja iz područja zadovoljstva učenika školom. Rad uključuje pojmovno određenje zadovoljstva školom i subjektivne dobrobiti učenika. Prikazani su rezultati dosadašnjih istraživanja, karakteristike učenika koje su povezane sa zadovoljstvom te posljedice učeničkog nezadovoljstva školom. Isto tako, rad donosi pregled svih mjernih instrumenata za ispitivanje zadovoljstva učenika školom. Na kraju se iznose preporuke za buduća istraživanja te unapređenje školske prakse.

Keywords

zadovoljstvo školom; subjektivna dobrobit; učenici

Hrčak ID:

279092

URI

https://hrcak.srce.hr/279092

Publication date:

5.6.2022.

Visits: 1.606 *