Pregledni rad
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom
Tomislava Vidić
orcid.org/0000-0003-2040-2667
; Osnovna škola Remete, Zagreb
Sažetak
Zadovoljstvo učenika školom definira se kao kognitivno-afektivna evaluacija zadovoljstva školskim iskustvom (Huebner, 1994). Zadovoljstvo učenika školom izuzetno je važno za kvalitetno odrastanje učenika i značajno doprinosi općem zadovoljstvu životom.
Ovim se radom nastojalo predstaviti najvažnije spoznaje i rezultate istraživanja iz područja zadovoljstva učenika školom. Rad uključuje pojmovno određenje zadovoljstva školom i subjektivne dobrobiti učenika. Prikazani su rezultati dosadašnjih istraživanja, karakteristike učenika koje su povezane sa zadovoljstvom te posljedice učeničkog nezadovoljstva školom. Isto tako, rad donosi pregled svih mjernih instrumenata za ispitivanje zadovoljstva učenika školom. Na kraju se iznose preporuke za buduća istraživanja te unapređenje školske prakse.
Ključne riječi
zadovoljstvo školom; subjektivna dobrobit; učenici
Hrčak ID:
279092
URI
Datum izdavanja:
5.6.2022.
Posjeta: 1.606 *