Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.38190/ope.12.2.10

Afirmacija glamping turizma

Monika Katić ; European Business School Zagreb - EBUS
Vitomir Tafra ; European Business School Zagreb - EBUS


Full text: croatian pdf 5.245 Kb

page 141-170

downloads: 240

cite


Abstract

Glamping turizam svojevrsna je inovacija u turističkoj ponudi i sinonim za specifično kampiranje koje prati visoka kvaliteta usluge. To je spoj prirodnog ambijenta i visokog uksuza koji se nudi u glamping kampovima u visoko razvijenim turističkim destinacijama u zemlji i inozemstvu. Također, cilj je prikazati mogućnosti koje glamping turizam nudi u Europi te kako je došlo do razvitka specifične turističke ponude u kojoj prednjače nordijske zemlje. One su iskoristile prirodne fenomene, oštru zimu, osunčana ljeta u ruralnim dijelovima, daleko od gradova i svjetla. Za afirmaciju i promociju glamping turizma bitnu ulogu imaju društvene mreže. Afirmacija glamping turizma putem društvenih mreža omogućava promociju vizualnog sadržaja, što je doprinijelo povećanju želje za putovanjima, istraživanju prirode i prirodnih bogatstva. Potražnja za glamping kampovima prerasla je ponudu tako da danas bilježimo izrazito veću potražnju od ponude. Metode istraživanja korištene u ovom radu kvalitativne su te je, uz analizu sadržaja relevantne literature, provedena Google Forms anketa na uzorku od 107 (N-107) ispitanika. Cilj ankete bio je istražiti stavove ispitanika o glamping turizmu i komunikacijskim kanalima informiranja o sadržaju ponuda na tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju da je dominantna uloga društvenih mreža u afirmaciji glamping turizma.

Keywords

glamping smještaj; kamping turizam; društvene mreže

Hrčak ID:

290039

URI

https://hrcak.srce.hr/290039

Publication date:

30.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 602 *