Original scientific paper
RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU
Vesna Bagarić
; Filozofski fakultet u Osijeku, Sveučilište u Osijeku
Full text: croatian pdf 853 Kb
page 221-234
downloads: 3.059
cite
APA 6th Edition
Bagarić, V. (2007). RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika, 8 (14), 221-234. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
MLA 8th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika 8, no. 14 (2007): 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
Harvard
Bagarić, V. (2007). 'RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU', Metodika, 8(14), pp. 221-234. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Bagarić V. RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika [Internet]. 2007 [cited 2024 November 24];8(14):221-234. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
IEEE
V. Bagarić, "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU", Metodika, vol.8, no. 14, pp. 221-234, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. [Accessed: 24 November 2024]
Full text: english pdf 790 Kb
page 235-257
downloads: 2.107
cite
APA 6th Edition
Bagarić, V. (2007). RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika, 8 (14), 221-234. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
MLA 8th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika 8, no. 14 (2007): 221-234. https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
Harvard
Bagarić, V. (2007). 'RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU', Metodika, 8(14), pp. 221-234. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Bagarić V. RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika [Internet]. 2007 [cited 2024 November 24];8(14):221-234. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954
IEEE
V. Bagarić, "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU", Metodika, vol.8, no. 14, pp. 221-234, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/26954. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
Novija istraživanja komunikacijske kompetencije učenika stranoga
jezika upozorila su kako učenici različitih stranih jezika ne postižu istu razinu komunikacijske
kompetencije u pojedinim jezicima nakon istog broja godina učenja
tih jezika. Glavna svrha istraživanja, prikazanog u ovom radu, jest usporedba razine
komunikacijske kompetencije hrvatskih učenika engleskog i njemačkog jezika
u pisanju i govorenju. Na A2 razini nisu utvrđene značajne razlike između te dvije
skupine učenika (4-5 godina učenja, osnovna škola) u razini njihove opće komunikacijske
kompetencije u tim jezicima u pisanju i govorenju. Na toj razini gotovo
da se nisu pokazale značajne razlike ni u razini ovladanosti pojedinim komponentama
komunikacijske kompetencije. Međutim, na B1 razini učenici engleskoga i
njemačkog kao stranih jezika (8-9 godina učenja jezika, srednja škola) ne postižu
ni istu razinu ovladanosti općom komunikacijskom kompetencijom u pisanju i govorenju
niti istu razinu ovladanosti većinom komponenata komunikacijske kompetencije.
U diskusiji se razmatraju razlozi koji su mogli dovesti do tih nalaza kao i
njihova relevantnost za učenje i poučavanje engleskoga i njemačkoga jezika u hrvatskom
obrazovnom kontekstu.
Keywords
komunikacijska kompetencija; komponente komunikacijske kompetencije; učenici engleskog jezika; učenici njemačkog jezika; osnovna škola; srednja škola
Hrčak ID:
26954
URI
https://hrcak.srce.hr/26954
Publication date:
14.5.2007.
Article data in other languages:
english
Visits: 6.960
*