hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU

Vesna Bagarić ; Filozofski fakultet u Osijeku, Sveučilište u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (853 KB) str. 221-234 preuzimanja: 1.492* citiraj
APA 6th Edition
Bagarić, V. (2007). RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika, 8 (14), 221-234. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26954
MLA 8th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 221-234. https://hrcak.srce.hr/26954. Citirano 18.11.2019.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika 8, br. 14 (2007): 221-234. https://hrcak.srce.hr/26954
Harvard
Bagarić, V. (2007). 'RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU', Metodika, 8(14), str. 221-234. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26954 (Datum pristupa: 18.11.2019.)
Vancouver
Bagarić V. RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 18.11.2019.];8(14):221-234. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26954
IEEE
V. Bagarić, "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU", Metodika, vol.8, br. 14, str. 221-234, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26954. [Citirano: 18.11.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (790 KB) str. 235-257 preuzimanja: 1.595* citiraj
APA 6th Edition
Bagarić, V. (2007). ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING. Metodika, 8 (14), 235-257. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26954
MLA 8th Edition
Bagarić, Vesna. "ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 235-257. https://hrcak.srce.hr/26954. Citirano 18.11.2019.
Chicago 17th Edition
Bagarić, Vesna. "ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING." Metodika 8, br. 14 (2007): 235-257. https://hrcak.srce.hr/26954
Harvard
Bagarić, V. (2007). 'ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING', Metodika, 8(14), str. 235-257. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26954 (Datum pristupa: 18.11.2019.)
Vancouver
Bagarić V. ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 18.11.2019.];8(14):235-257. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26954
IEEE
V. Bagarić, "ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING", Metodika, vol.8, br. 14, str. 235-257, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26954. [Citirano: 18.11.2019.]

Sažetak
Novija istraživanja komunikacijske kompetencije učenika stranoga
jezika upozorila su kako učenici različitih stranih jezika ne postižu istu razinu komunikacijske
kompetencije u pojedinim jezicima nakon istog broja godina učenja
tih jezika. Glavna svrha istraživanja, prikazanog u ovom radu, jest usporedba razine
komunikacijske kompetencije hrvatskih učenika engleskog i njemačkog jezika
u pisanju i govorenju. Na A2 razini nisu utvrđene značajne razlike između te dvije
skupine učenika (4-5 godina učenja, osnovna škola) u razini njihove opće komunikacijske
kompetencije u tim jezicima u pisanju i govorenju. Na toj razini gotovo
da se nisu pokazale značajne razlike ni u razini ovladanosti pojedinim komponentama
komunikacijske kompetencije. Međutim, na B1 razini učenici engleskoga i
njemačkog kao stranih jezika (8-9 godina učenja jezika, srednja škola) ne postižu
ni istu razinu ovladanosti općom komunikacijskom kompetencijom u pisanju i govorenju
niti istu razinu ovladanosti većinom komponenata komunikacijske kompetencije.
U diskusiji se razmatraju razlozi koji su mogli dovesti do tih nalaza kao i
njihova relevantnost za učenje i poučavanje engleskoga i njemačkoga jezika u hrvatskom
obrazovnom kontekstu.

Ključne riječi
komunikacijska kompetencija; komponente komunikacijske kompetencije; učenici engleskog jezika; učenici njemačkog jezika; osnovna škola; srednja škola

Hrčak ID: 26954

URI
https://hrcak.srce.hr/26954

[engleski]

Posjeta: 3.668 *